Sunday, 15 September 2013

Maafkan aku aiman

Semalam aku putus dengan aiman hakim bin rizal.Alhamdullilah akhirnya aku dah stop
sakitkan hati dia.Lega sikit hati aku.Aku rasa bersalah sangat2 sebab gunakan dia
untuk buat aku clash dengan zuhair untuk zuhair dapat orang yang better dari aku.Tapi
hati aku sakit bila lepaskan zuhair and dia bahagia dengan orang lain sedangkan hati aku 
terseksa.Takpa aku sanggup janji aku tak buat dia nangis,sakit hati bila cple dengan
perempuan mcam aku.Now aku single and nih buat aku lebih bahagia daripada aku
berpura2 cple dengan orang yang aku tak sayang.Tapi aku rasa bersalah buat aiman 
macam tu sedangkan dia sayang aku sangat2.Takpa aku malas nak pkiaq dah semua
tu.Janji now aku dah buat orang yang aku sayang bahagia dengan perempuan yang
layak untuk dia.Aku bukan perempuan bodoh yang sanggup clash dengan orang yang
dah dapat segalanya dari aku,aku takkan buat semua nih tnpa sebab.Tengok la 
sekarang nig lepasdia clash dengan aku happy sangat hidup dia buleh kluaq dengan
kwn2,tak sakit hati dah.Nih yang aku nak.Bila aku tengok hang bahagia,aku pun
bahagia sayang.Aku tinggalkan hang untuk kebaikan hang.Please jaga diri jangan
jadi teruk aku sedih sangat.

Friday, 6 September 2013

Sincerely from my heart

Hyee blog , actually rindu sangat2 sebab dah lama tak tulis blog nih . Dulu time caple dengan zuhair
baru aku bukak blog nih and tulis macam2 pasal aku dan dia .Btw , aku nak cakap hidup aku
sekarang nih sunyi tanpa dia . Tapi aku tak salahkan dia kenapa hubungan kami jadi macam nih sebab
semua nih takkan berlaku kalau tak disebabkan plan bodoh aku tu. this is the big mistake in my
life.Aku selalu teringat kenangan2 aku bersama dia . Apa yang aku rasa dengan someone
yang aku caple sekarang nih tak sama dengan apa yang aku rasa dengan zuhair.Actually,apa yang
aku nak cakap AKU TERSANGAT SANGATLAH MENYESAL .Petang2 bila aku balek as mesti
aku p tempat tepi padi tu bila ingat dia.Banyak sangat kenangan kami yang aku tak buleh lupa .Tapi
dekat asrama aku buleh jugak ubatkan rindu aku dekat dia sebab aku ada si comel mobie.Aku sayang
sangat kat mobie aku bayangkan tu dia.Malam2 mesti aku peluk mobie and aku akan marah kalau orang
sentuh mobie.Okay setakat nih ja sebab tak buleh tulis banyak now dekat sekolah . Byee ! :*

15/09/2013
Setakat la nih hang dah balas dekat aku banyak benda, takpa aku sikit pun tak marah. You call me
betina,pembohong and whatever la.Tapi aku happy sebab akhirnya dapat buad hang bahagia dengan
orang lain.Tu la sebab utama aku curang,aku nak hang tinggal aku and couple dengan orang yang
better lebih baik dari aku.Aku dah takmau seksa hidup hang nangis2 sebab aku.Kalau aku nak 
curang dah lama aku curang sebelum aku pindah skolah tu.That's why aku curang dengan adik angkat
aku sendiri sebab aku nak hang benci aku tinggal aku and couple dengan orang yang buleh buad hang 
bahagia.Aku pilih budak tu untuk aku curang sebab hang kenai dia , sebab tu aku terima bila dia mintak
aku jadi kak angkat dia.Bila hang kenai,hang buleh taw hubungan kami dengan cepat.So,bila hang taw
hang akan marah and mintak putus.Tu yang aku nak,kalau aku nak curang aku pilih taste aku bukan
muda pada aku.That's stupid okay.Hati aku takkan buleh lupa hang.Aku tak sanggup nak buat aiman
 sbg barang untuk aku putus dengan hang.Sebab tu aku still cple dengan dia walaupun hati aku terseksa.
Aku cple dengan dia bulan 5.Time nih kita selalu gadoh dan aku dah banyak sakitkan hati hang.Sebelum
aku cple dengan aiman aku dah plan semua nih.Aku nak hang bahagia dengan perempuan lain sebab aku
takpernah bagi hang happy.And now aku dah berjaya.Hang dah dapat someone yang sangat2 beruntung
maybe dia buleh bagiakan hang,tak saketkan hati hang.Her name is aimie.Sekolah dekat smkkv sp
maybe ?So,take care of her jaga dia macam mana hang sayang aku.Jangan marah2 dia mcam mana hang
marah aku kesian dia okay.Aku reda walaupun aku terseksa bila perangai hang dah berubah.Apa nih?
Aku nak hang hargai perempuan bukannya jadi PLAYBOY.Nih bukan yang aku nak.Please berubah
sayang!Jangan jadi orang yang bodoh mcam aku sanggup tinggalkan orang yang aku sayang untuk
tengok dia bahagia dengan orang lain.Kalau aku taw hidup aku terseksa mcam nih aku takkan
lepaskan hang.Tapi tu macam pentingkan diri takkan aku nak buat hang terseksa dengan aku.Tapi
hari yang paling sedih dalam hidup aku bila malam yang hang text aku maki2 aku.Ya allah tu bukan
diri hang.Dulu perkataan babi pun hang tak pernah keluarkan kat aku.Aku dah tak sanggup dengar
hang maki2 aku mcam tu so aku tukar sim dengan aiman.Aku cuba buat hati aku bukak untuk aiman
tapi tak buleh.Aku sayang aiman sbg adik.Aku save nama aiman dalam fon aku Papa Bie untuk
gantikan hang.So,mcam aku mesej dengan hang la.Tapi dia tak buleh gantikan hang sebab tak
sama mcam hang layan aku.Sayang,kalau kita dijodohkan kita akan jumpa balik nanti Insyallah.
Macam yang hang selalu cakap dulu.Tapi aku happy sangat bila aku call hang malam tu hang
cakap hidup hang happy dengan kawan2 and gf maybe.Tu yang aku nak.So,aku mintak
satu ja jangan la musuh2 dengan orang yang sentiasa ada nama hang dalam hati dia iaitu AKU!
Yaa aku taw sekarang nih hang dah tak percaya aku langsung and dah panggil aku kaki kencing.
Aku terima sbb tu hak hang kan nak tulis apa pun mcam hang ckap.''Aku punya suka la nk tulis apa
, bkan kacau keypad fon hg !''.Kalau hang bukak blog aku,kalau la sebab hang takkan bukak
dah now.Please buat taktau ja sebab aku just nak luahkan bukannya nak jadi KAKI KENCING.
Arggh cakap laa apa pun kat aku janji aku dah rasa lega now.Blog sentiasa jadi kawan aku.HAHA.
Aku harap kita dijodohkan nanti.Amin.Sekarang aku terseksa,maybe nanti aku akan bahagia.
Semuanya ada hikmah kan.Takmau pkiaq dah.Time to study.byee !:'( Aku harap hang tak bukak blog
aku sebab aku dah takmaw dengaq hang panggil aku pembohong besar sedangkan aku buad semua nih
untuk hang bahagia.Tapi knapa aku yang terseksa ! Lantak lah kan pandai sangat plan benda yang bodoh.
Tapi sekarang nih memang aiman mcam dah fed up dgn aku sebab tiap2 kali kami text mesti aku ckap
aku tkbuleh lupakan zuhair.Sampai dia marah2 aku bila aku p tengah2 padi tu.Aku dah tak sanggup nak
lukakan hati hang aiman.Tapi aku tak sanggup mintak putus dengan orang yang baik and tak bersalah
langsung.Perlukah aku teruskan hubungan yang hati aku bukan milik dia ?

Aku selalu ingat apa yang hang kata kat aku kat twitter : ( maybe la kata kat aku ) Aku copy
setakat mana aku mampu.And benc iorang yg pulun dalam masalah kami.
-Telajak perahu buleh di undur arr , telajak ckap you mmg menyesal tk sudah
-Semua lelaki hg layan. Nampak sangat macam murahan :3
-I make mistakes , I learn . Pala hotak hg
-Lmbat laung hg kena balik la dgn jantan tu . Sendiri mau ingat lerr
-Ingat org suka dgn perangai hg weh !
-Budak budak je yang curang curang ni. Orang kalau matang jaga perasaan kekasih dia
-ingat org mau dkt hg , jgn perasan la
-Sekali jadi pembohong , slamanya2 hg cmtu . Never change stupid !
-Muka segak , perangai kaki kencing , tk ngamm dgn muka la
-Bf/gf jenis kaki kencing !! Ada jgak pasangan cmni
-Kita tengok tara mana sngt hg dengan dia !
-jgn sampai aku keluar ayat betina dkt hg ! faham kod
-Aku punya suka la bodoh , what you problem shitt !
-You stupid like dog !
- Menyesal sekarang dah tk guna laa .
-Mmg aku tkpuas hati dgn hang . Awat pasaipa??
- arr lantak dia . Masa Zuhair perlukan dia , dia tk pernah ada
- p mampoih dgn rindu dia tu .
-Dia call aku?? mimpi apa dia nak call aku lagi
-hang janji cmni tapi :')
-Bila someone dah bosan dengan kita, perangai dia akan mula berubah . Dia jarang text kita, jarang call kita dan kita akan diabaikan . :'(
-Dia happy harini beraya dgn bf baru dia , okay :')
-Dia mesti tengah happy beraya dgn bf dia , aku doakan korang bahagia :')
-Saya dah penat sayang awak, rindu awak, cari awak, menangis sebab awak. Tapi awak? Tak pernah kisah langsung pasal saya, awak abaikan saya
-Sebab jujur saya ditipu, sebab setia saya kecewa, sebab rindu saya menangis, sebab cinta saya terluka, sebab sayang saya yang merana :')
-Dear perempuan ! Lelaki pun ada sifat cemburu, sedih and sayang. Jangan fikir awak je. Lelaki kalau dia dah sayang. Dia akan sayang betul2
-Nak saya yang jaga hati awak, hati saya awak tak pernah nak jaga. Awk selalu luka kan hati saya.
-Kalau awak tahu betapa sakitnya rindu saya dekat awak,mesti awak takkan abaikan saya tapi selalu melayan saya. Tapi hakikatnya awak tak tahu
-Saya minta maaf kalau saya tak perfect untuk awak. Saya minta maaf kalau saya tak faham awak tapi saya nak awak tahu. Saya cuba jadi terbaik
-Ego manusia mmg tkleh kemana pun
-Bila aku merindui dirimu , Aku sering ditemani dengan airmata kerana diriku ini sungguh sayangkan dirimu . Aku harap kau jd milik ku semula
-Melepaskan orang yg paling kita sayang bukan bermaksud kita tak sayang dia, tapi kita nak dia tahu yg dia boleh bahagia dengan orang lain.( apa yang aku buat)
-Walaupun saya sakit hati dengan awak. Saya tetap sembunyikan kesakitan tuh. Sebab saya sayangkan awak. Saya taknak kehilangan awak sayang
-Dia tk text , tk call tk apa dah sekarang ni , dia ada lain maybe :')
-Waiting and waitingg for her :')
-Awat aku rindu hang orang utan oii
-Terbayang wajah dia → Ingat gelak tawa si dia→ mimik muka nakal dia utk buat kita tersenyum → Sweet sgt → Tiba-2→ Trsedar → Menitis air mata
- mungkin awak boleh mainkn perasaan saya tapi satu hari nanti pasti awak sendiri akan dipermainkan macam saya
- terima kasih sebab bagi saya kasih sayang palsu awak selama ini , saya hargainya semua
- terima kasih sebab buat saya menangis sebab awak
- awak tipu saya , awak cakap saya yang terakhir bagi awak tapi hakikatnya lepas kita break awak terus dapat yang baru
-Kalau awak sedang sedih, saya sentiasa ada untuk awak. Tapi kalau awak sudah bahagia bersama orang lain, saya janji saya tk akan gangu awak.
-Rindu dkt hang :'( .
-Di pagi raya , ku terkenangkan kepada si dia
-No way la nk maafkan hg , payah payah
-Perempuan yang SETIA tak kisahlah banyak lelaki KACAK dan KAYA mahukan dia,kalau dia kata dia SAYANG kita,dia akan JAGA kepercayaan kita."
-Mcm tk percaya ja dia hantar mcj dkt aku
-Awak yang ubah saya jadi macam ni. Awak buat kepercayaan saya dekat awak hilang. Jgn salahkan saya kalau saya tak boleh nak percayakan awak
-Perempuan yang benar-benar SETIA hanya akan menyimpan satu nama lelaki dihatinya even dia sedar ramai yang lebih baik darinya :')
-Pasangan boleh cari lain, better move on daripada ingatkan ex yang tak ingat kan kita. Tunggu dia lama lama pun tak guna, parah hati nanti
-Jangan sesekali beri gf/bf anda harapan jika tak serious utk bersama mereka. Mereka akan menangis & terus menangis jika mereka tahu :')
-Memaafkan Seseorang Itu Mudah Tetapi Untuk Kembali Mempercayai Padanya Lagi Bukanlah Sesuatu Yang Mudah :)
- raya tahun ni awak mesti happykan sbb buleh beraya dgn kekasih hati awak btw take care tau love you (*¯︶¯*)
-Aku rindu kenangan kita raya sama2 dulu , naik moto sekali semua sekali , and now semua dah hilang , T_T
-Aku nak hang balik , tolong laa balik dkt aku T_T
-Tipu la selagi buleh tipu , jgn nanti oneday org pulak yg tipu hg hidup2
-Apa yang saya buad semua salah dekat mata awak , bila org lain semua betul belaka di mata awak
- aku tau hang tengah bahagia dgn org yang hang sayang .
-Saya manusia jugak yang ada rasa sakit ,sedih , marah , kecewa , jealous!! Itu aku cuma manusia biasa
-Dapat org lain hang lupa aku , pandai hang bukan tk pandai
-Tak perlu yang sempurna , cuma memerlukan KESETIAAN dan KEJUJURAN .Tidak perlu nak berlagak , kita sesama manusia tiada yang sempurna ✔
-Dah buad salah , rasa diri tu mcm tk bersalah pulak , ada jgak manusia mcm ni . Eshh
-I love you but you love someone else .SHITT!!
-Hubungan jarak jauh mengajar pasangan untuk saling percaya antara satu sama lain,tapi kalau dah salah seorang curang , *ambik kerusi katok
-Ada baru , lupa aku . Okay fine tukar num bagai tkpa Tkpa
-aku mmg anti hg sampai ke mampos
-Don't text me just because you bored
-Dekat dunia hg terlepas , dekat sana nanti hg tkkan boleh lari , INGAT
-Pesan dari atok aku ' hidup jgn buad cilaka dkt org lain ' FAHAM!
-Melepaskan orang yang kita sayang susah, memang mulut kata pergi, tapi sebenarnya hati kata mari. Pujuklah dia, jangan tinggalkn dia :')
-Cantik memang lah cantik, tapi perangai tu yang tak cantik.
-Kalau tak sayang, lepaskan dia. Tak perlu tipu atau mainkan perasaan dia lagi k. Tapi kalau masih sayang, please jangan tinggalkan dia
-Bila rindu dia mesti kita teringat time kita sweet sweet dengan dia dulu. Then bila teringat balik, boleh buat kita senyum sorang sorang :')
-Mana janji manismu , setia sampai aku mati kini engkau pun pergi , saat ku terpuruk sendiri , sang mantan
-Kalau la ada yg setia kan best . Hmm
-Zaman sekarang susah nak cari perempuan yg setia ka??
-Belajarlah mencintai orang yang masih milik awk sebelum dia pergi dari hidup awak maybe esok tak kan ada lagi cinta buat awk. Hargailah :')
-Bosan→ Mesej BF/GF → Tak direply → Hampa + Sedih → Mesej Skandal → Di reply → Skandal pandai ambil hati → Di situ mula lah curang
-Maybe dia happy sekarang ni
-Minta maaf tak mampu nak menghapuskan rasa benci dan kecewa seseorang itu ,
-Saya tak kisah kalau saya sakit . Asalkan awak selalu sihat . Saya tak kisah saya terluka . Asalkan awak bahagia .
-Cari apa tkpyah duk cari aeh . Buad sakit hati org lain ja
-Kalau dah silap dia akan minta maaf bukannya senyap dan buat macam tak ada apa berlaku .
-Alasan hang mmg 1 pun tkleh percaya
-Hang ingat aku buleh lupa apa yg hang buad dkt aku .
-Dear awak, bila saya check phone awak , dan ada text daripada lelaki lain , automatic mood saya akan bertukar jadi singa.
-Saya mintak maaf kalau selama ni saya tk mampu nak bahagiakan awak ,

Bila aku rindu dia:
- p tengah padi tu
-kiss mobie sebab dia macam hang
- stalk hang walaupun selalu sakit hati
- tengok gambar2yang hang lukis bagi dekat aku tu
- pegang cincin and rantai yang ada nama kita
-peluk s***** hang HAHA, mesti yang aku hang dah buang kan :'(
-teringat kenangan2 kita
-Kiss gambar hang ( ya aku memang gedik so??)
and macam2 lahh.Dah tak larat nak type dah.Gila buleh buat karangan 20000 perkataan byebye :*